Tuesday, December 30, 2008

3 Benda Busukk..changg!!!!

Ade 3 benda busuk yang baru dikenalpasti..

1. Baby..-merupakan sekor anak beruang berwarna coklat..ye ke coklat??

2. Angah..-merupakan satu bantal golek kecik tapi cukup berat sebenarnye..juge warnanye sudah hampir menyamai baby..warna sebenar tidak diketahui..
3. Selimut..-selimut
yg mana dalam bahasa jawanye..adalah blanket..yg menjadi selimut kedua-dua benda alah ini..

Jom kite tgk rupe mereka...

baby bersandar pd angah..

Jika anda perasan..terdapat tompok coklat disebelah kiri bdn baby..ade citer disebalik tompok tersebut..menurut tuan punye baby..baby penah diserang jantung berlubang..berikutan rawatan yg diterima beliau..itulah parut yg ditinggalkan..

Baby dan parutnye..

Jika dilihat pula pada tapak kaki baby..seperti yg ditunjukkan pada gambar di atas..juga terdapat cerita disebalik tanda tersebut..menurut tuan kepada baby..baby pernah dibuang oleh teman serumah beliau ketika ketiadaan beliau..(diharap tuan punye dapat membetulkan sekiranye terdapat kesilapan di dalam fakta yg disampaikan..)..peristiwa itu cukup mengguris ati beliau..setiap kali terpandangkan parut di kaki baby,pasti beliau terkenangkan kekejaman yg telah dilakukan ke atas baby..tragis sungguhhh...


Ni plak..baby ngan angah telah diselimutkan..ini lah selimut yg dimaksudkan selama ini..setiap kali meninggalkan baby n angah ketika beliau kluar umah samada utk bekerja atau merewang..pasti baby ngan angah diselimutkan..begitula kasihnye beliau terhadap baby n angah..jadik..penulis tidak sampai ati utk menyakiti barang jagaan beliau itu..beliau pasti membawa baby n angah jika terpaksa ke luar mahupun ke dalam kota (pendek cite outstation la..)..huhhh..sungguh terharu penulis apabila beliau membawa baby n angah dari kuantan ke umah penulis..iaitu di bangi..besar sungguh pengorbanan beliau..isk..isk..


Sape Tuan Punye Baby n Angahh????...mari kite TERJAH...!!!

ni la beliau...perlukan gambar yg lbh jelas??..tgg posting akn dtg..

Di bawah adalah ibu saudara kepada baby & angah..(seperti yg dimaklumkan oleh tuan punye baby & angah yakni merangkap ibu kepada mereka)..
comelkan..ahakss!!

No comments:

Post a Comment