Friday, February 27, 2009

Assalamualaikum w.b.t...

fuhh..da lame aku meninggalkan blog nih..bukan pe..atas dasar ke'bz'an aku sejak akhir2 nih..mula2 masuk kem plkn..di tambah plak berlaku pertukaran dalam tugas aku..laptop aku yang masih blom pulih..dan jugak..kegagalan aku membayar bil maxis broadband..uwaaa..itula sebenarnye yg terjadik..finally..alik da settle kan bil nih..huhuhu..so dapatla aku kembali active...

actually..aku br je abes kursus renang ari nih..lega rsnya..berjaya gak aku menyettlekan kursus nih..walaupun agak sukar pada mulanye..yerla..aku hanya pandai freestyle..tu pun ala2 kampung jerk..alhamdullilah..aku dah berjaya pelajari 5 teknik selama lebih krg 5 ari nih..floating..back stroke..breast stroke..freestyle..n lastly side stroke..fuhhhh...aku da berjaya melepasi kesemua test..insyaAllah..lulus ler..huhuhu..
:pompom:..ape cerita nehh...x pela..lepas nih insyaAllah aku akan idupkan balik blog nihh..x kirela..camne pon..blog ni akan tetap maintain kat sini..okla..aku lom sempat nak uploadkan gambar2 kat sini..just wait n see..daaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment